WAT GOED IS VOOR DE ZUSJES POLGAR IS ZEKER GOED VOOR ...
door Marino Küper

Wellicht dat er bij diegenen die begonnen zijn met de matoefeningen wat twijfel is ontstaan over het nut ervan. Misschien zijn er ook clubgenoten die zich niet hebben aangemeld voor de oefeningen omdat ze nooit geloofd hebben dat het oefenen van eenvoudige matbeelden enig effect sorteert bij clubschakers. Voor al diegenen maar ook voor hen die vertrouwen op de heilzame werking van de matoefeningen, deze link! Deze brengt je naar een artikel van Herman Grootten waarin hij verslag doet van zijn eerste kennismaking met de toen nog heel erg jonge Polgartjes.

Overigens is er voor de volhouders een nieuwe serie op te halen met 100 opgaven mat in twee. Allemaal uit de keuken van Papa Polgar. Je kunt ook deze opgaven opvragen via info@doetinchem.nl