Beveiligen van partijen op deze website

door Niels en Benno

Voor de leden van S.V. Doetinchem hebben we de mogelijkheid om partijen (geheel) te publiceren. Om te voorkomen dat toekomstige externe tegenstanders hier gebruik van kunnen maken, willen we dit opslaan op een beveiligd gedeelte van onze website. Deze beveiliging is inmiddels al in gebruik (zie menu ledensite). De leden van SVD kunnen hier met een zelf gekozen gebruikersnaam en wachtwoord inloggen. Door een mail te sturen naar info@svdoetinchem.nl kun je deze gewenste gebruikersnaam en wachtwoord opgeven. Je krijgt per email bericht wanneer deze combinatie actief is.

Het zal in de toekomst voorkomen dat er in verslagen c.q. verhalen een link staat naar een partij die dan "beveiligd" op de site bekeken kan worden. Inmiddels zijn er al 3 partijen te zien.

Daarnaast is het uiteraard ook mogelijk (graag zelfs) om je partijen aan te leveren. Bij voorkeur graag aanleveren in PGN-formaat. Eventuele vragen hierover kun je stellen aan Niels of Benno.

Om het aanleveren van partijen te stimuleren stellen we bij deze een prijs in. Tijdens de algemene ledenvergadering wordt "De Schoonheidsprijs" bekend gemaakt van het afgelopen seizoen. Hierbij kun je denken aan een partij met een geweldige zet, een mooi offer, een fantastische blunder (van de tegenstander of jezelf). Kortom niet de gehele partij hoeft geweldig te zijn om voor de prijs in aanmerking te komen. Er zijn echter wel twee voorwaarden om mee te dingen naar deze prijs:

1) het dient een partij te zijn uit de interne of externe competitie van SVD van het lopende seizoen. Uiteraard mogen ook de jeugdleden partijen inzenden.

2) de partij dient te zijn aangeleverd en gepubliceerd op deze website. Aanleveren per mail naar info@svdoetinchem.nl

Inmiddels hebben al 12 leden een gebruikersnaam en wachtwoord aangevraagd. Zij kunnen de zeven partijen die zijn geplaatst bekijken. Overige leden, mail nu een gebruikersnaam en wachtwoord naar: info@svdoetinchem.nl.